dimarts, 25 de gener del 2011

PAS a PAS: "LA PLANA- BARRANC DE CELIDONI" (l'Alcúdia de Crespins)

DIUMENGE, 30 DE GENER DE 2011
Eixida: a les 9, des de la Plaça Jaume I. Tornada: a mig dia.

Vos proposem aquesta vegada una passejada pels voltants de l’Alcúdia de Crespins que molts de vosaltres segur que coneixeu molt bé.
Farem la pujada a la Plana caminant tranquil·lament i gaudint del paisatge. Continuarem per l’antiga carretera d’Énguera en direcció al mas de Sassiel. Més avant , trencarem per un camí que s’obri a la dreta, i seguirem pel barranc de Celedonio, on podrem admirar, a més a més d’unes boniques perspectives de la nostra Comarca, alguns dels pins més alts de la Costera. També passarem per una fonteta, i tornarem, fent un trajecte quasi circular, acabant l'excursió en la zona d’esbarjo del riu.
En arribar, la nostra associació oferirà a tots els caminants una picadeta i beguda per acompanyar l’esmorzar que s’haurà de portar cadascú.

Per a aquelles persones que les pujades se’ls fan una mica pesades i volen participar en l’excursió també oferim la possibilitat de pujar en cotxe fins a La Plana i des d’ací prosseguir caminant junt a la resta del grup.

No t’ho penses més. És la teua eixida d’aquest diumenge.